CROAZIERE 2020

Croaziera Insulele Grecesti – Pullmantur – vas Horizon

CazareAtena – Pireus – Mykonos – Marmaris – pe mare – Chania – Santorini Pireus

Croaziera Pullmantur ,,Insulele Grecesti’’ propune o incursiune in Marea Egee, la bordul vasului Horizon. Atena, port de imbarcare, este una dintre cele mai cunoscute atractii din lume, in primul rand datorita istoriei, a vestigiilor arheologice. Exista apoi, 2 destinatii fascinante pentru cei ajunsi aici, acestea sunt cu siguranta Mykonos si Santorini, pentru apusurile de soare si plajele deosebite, dar si viata de noapte. Chania, una dintre cele mai frumoase regiuni din Insula Creta, este de asemenea un punct de atractie datorita istoriei, mitologiei dar in egala masura datorita plajelor. Un fost sat pescaresc, Marmaris, a devenit in ultimii ani, unul dintre locurile de vacanta preferate din Turcia.

 

 ————————————————–

De la 799 €/pers/sejur

24.04 2020; 10.10.2020

8 NOPTI/9 ZILE

 ————————————————–

 

TARIFUL INCLUDE

  • bilet de avion compania Tarom
  • catering la bordul aeronavei
  • cazare hotel 4*, mic dejun, Atena
  • 7 nopţi croaziera Pullmantur Cruises ALL INCLUSIVE (vas Horizon)
  • transferuri aeroport – hotel – port – aeroport
  • insotitor de grup (nu va participa la excursiile optionale)

TARIFUL NU INCLUDE

  • serviciile de masa si bauturile care nu sunt incluse in program
  • excursii optionale care nu sunt mentioate in program;
  • asigurare medicala de calatorie si storno (nu sunt obligatorii dar agentia va recomanda sa le incheiati)
  • alte cheltuieli persoanale
  • taxa de port 230 euro/pers (se achita in agentie)
  • taxa de servicii obligatorie 77 euro/pers (se achita in agentie) CONDITII DE CALATORIE
  • pasaport valabil min. 6 luni de la data inceperii calatoriei;

BINE DE ȘTIUT

  • Avansul la înscriere este de minim 100 €/persoană. Diferența de până la 50% din valoarea pachetului va fi achitată cu maxim până la două luni înainte de plecare. Ultima plată trebuie făcută cu maxim o lună înainte de data plecării.
  • NU se acceptă partaj
  • ATENŢIE! Grupul NU VA AŞTEPTA
  • Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane care nu prezintă suficientă încredere. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscurile de a-i fi refuzată intrarea şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea pelerinajului.
  • Minoriitrebuiesăîndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte la frontieră).
  • Companiaaerianăîşirezervădreptuldea modifica orarul de zbor.
  • Pe croaziera nu se folosesc bani cash, singura modalitate de plata este Cardul de Imbarcare. La emiterea cardului, acesta va fi alimentat cu 200 euro, care pot fi utilizati pentru plata altor servicii extra: cumparaturi in magazinele duty-free si excursii optionale. Daca s-a depasit limita celor 200 euro, cardul de imbarcare trebuie realimentat cu suma aferenta cheltuielilor pe care turistul le estimeaza;
  • Distributia cabinelor se face de catre receptia acestuia si a cabinelor la imbarcare. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul cabinei se rezolva de catre client direct la pe vas.
  • Paturile din cabinele pentru mai mult de 2 persoane pot fi supraetajate;
  • Excursiile optionale pe vasele de croaziera se pot rezerva cu minim 2 zile inainte de data de ancorare in portul de unde se vor efectua, in limita locurilor disponibile
  • Reprezentantul Christian Tour va insoti grupul pe tot parcursul programului, cu exceptia excursiilor optionale, unde vor fi insotiti de ghizi locali vorbitori de limba spaniola si engleza.
  • Nu este obligatorie detinerea unei asigurari medicale de calatorie, dar agentia va recomanda sa o incheiati.
  • Femeile insarcinate pot calatori doar pana la 22 de saptamani.
  • Grup minim 20 pers.

Concept All Inclusive – vasul Horizon

La bordul vasului turistii se pot bucura de numeroasele beneficii ale sistemului All Inclusive:

  • Mic dejun, pranz si cina ce pot fi servire la restaurantele á la carte sau la bufet;
  • Diferite tipuri de preparate culinare si gustari gratuite intre mese, nelimitat (grill, pizza, etc.);
  • Bauturi racoritoare gratuite, nelimitat, la orice ora (Pepsi, Mirinda, 7UP, etc.);
  • Bauturi alcoolice gratuite, nelimitat, la orice ora (cocktail-uri, Martini, Ballantines, Malibu, etc.);
  • Apa si sucuri naturale, nelimitat, la orice ora;
  • Meniuri speciale pentru copii;
  • Meniuri personalizate pentru persoanele care au un regim de masa impus;
  • Acces la piscina, jacuzzi, spa, sala de fitness, sala de spectacole si sala de internet;
  • Activitati si jocuri speciale organizate pentru copii si adolescenti (Capi Club, Tibu Club);
  • Show-uri cu muzica live, cabaret, teatru si discoteca organizate in fiecare seara

Facilitati All inclusive:
Bufet deschis pentru mic dejun, mic dejun tarziu, pranz, cina, snack-uri. Pe vas exista la dispozitia turistilor mai multe restaurante: Atlantico, Market Buffet, Brasa Grill, Moka Cafe.
Pentru restaurantele á la carte trebuie sa faceti programare pentru cina in momentul
imbarcarii (se poate opta pentru servirea inei la ora 19.30 sau la ora 21.45), rezervarea este gratuita. Inca de la inceputul croazierei, turistilor li se vor repartiza un ospatar si un ajutor de ospatar care sa ii serveasca pe toata durata croazierei.

Sala Broadway: muzica live in oricare dintre barurile de pe vas (Rendez-Vous, Casino, 360° Bar&Lounge). Participare gratuita la diverse activitati sportive: perete de catarare, tenis de masa, etc.

Alte beneficii All Inclusive: acces la show-urile organizate in fiecare seara in sala
de spectacole · Perete pentru escalada · Centru fitness ·
acces la centru · acces la cele 2 jacuzzi de pe puntea principala ·
acces la cele 2 piscine de pe putea principala (dintre care una destinata copiilor) ·
acces la Casino · acces la biblioteca · acces la centrul de sanatate · acces la sala de
jocuri · discoteca/night club · acces la Sala internet · magazine duty free · teatru · Club (pentru copii si adolescenti).

FORMALITATI

  • Agentia nu isi asuma raspunderea pentru deciziile organelor de control de la punctele de trecere a frontierei romane sau straine, in pofida respectarii conditiilor de iesire din Romania, respectiv intrare in alte state, prevazute de legislatia in vigoare;
  • Situatii de forta majora si neprevazute cum ar fi razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc, nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii;
  • Turistii au obligatia de a achita taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a taxelor de combustibil anuntate de compania aeriana transportatoare, a ratei de schimb euro/dolar.
  • In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor (carora le revine raspunderea pentru situatia creata), inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia partenera din este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul.
  • Distributia camerelor la hotel/cabinelor pe vas se face de catre receptia acestuia. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei locale;
  • Compania aviatica fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, agentia nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligat sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.
  • In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aviatica este singura raspunzatoare si raspunde in fata pasagerilor conform regulamentarilor EU

Croaziera Insulele Grecesti 2020 - Pullmantur - vas Horizon 1